Wednesday, May 27, 2009

TEACHERS' DAY CUPCAKES

Hujung minggu lepas aku agak sibuk dengan tempahan untuk Hari Guru. Di kesempatan ini aku juga nak ucapkan Selamat Hari Guru untuk semua guru yang pernah mengajar aku secara langsung dari tadika hinggalah ke U. Selamat Hari Guru juga kepada mereka yang pernah mengajar aku dalam bidang bakeri nie....Halalkan lah segala ilmu yang telah diberikan...Semoga semua guru-guru ku ini akan mendapat rahmat daripada Allah dan keberkatan hidup....tak lupa juga kepada suamiku, "Selamat Hari Guru". Jadilah seorang pendidik yang cemerlang dan berkualiti.....
Design semasa Hari Guru........

Tempahan daripada Kak Norliza daripada SK Serkam. Beliau telah menempah sebanyak 100 pcs. (single casing)

Tempahan daripada Kak Maziah(Merlimau)...Beliau menempah set 2 pcs cupcakes sebanyak 60 set.

Cikgu Puspalatha daripada Paya Rumput telah menempah sebanyak 20 set untuk guru-guru di Tadika anaknya...
Set 3 pcs cupcakes sebanyak 100 pcs telah ditempah oleh sepupu aku di SK Bukit Rambai untuk guru-guru dan staf di sana...




untuk set 4 pcs cupcakes pula telah ditempah oleh C. Sheila (Tanjung Minyak) sebanyak 14 set.

Yang ni pulak untuk guru-guru yang mengajar anak aku...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...