Friday, January 16, 2009

SEMUANYA COKLAT

yea..yea...dpt online balik.....aku punya laptop ni kena virus la....nasib baik dah ok....huhuhu..
Ni beberapa tempahan kek minggu lepas.....

ISZA CHOCOLATE SPECIAL
Kek ni ditempah oleh Sufian (KYM) untuk jamuan perpisahan 2 rakan karibnya iaitu Rosmizan dan Nazarinar..........




CHOCOLATE MOIST CAKE (CMC)

Penempah kek (Ust. Mansor) telah sms hubby aku kate nak kek coklat dan tulis bismillah dgn tulisan jawi....maka dgn sedaya upayanya aku telah menulis perkataan bismilah tu...ni la hasilnya tulisan jawi aku yg tak brapa cantik......tulis atas kek ni x sama dgn tulis atas kertas...kira ok la yer.... kek CMC ni pulak ditempah oleh C. Sheila dr SK Malim.......agaknya nak makan dgn kawan2nya sempena naik sekolah 2009 ni.........


BLACKFOREST CAKE
Emm....dah lama jgk x der org tmpah kek blackforest ni.....mgkn ramai yg x suka..aku sendiri pun x brapa gemar mkn kek ni.....kek ni aku buat untuk memenuhi permintaan C. Ain (SK Malim) utk celebrate birthday ayahnya dan Ojai (yg ni aku x tau sape...adiknya kot). Ni adalah first order drpd dia....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...