Wednesday, February 25, 2009

CUPCAKES

Tempahan daripada Kak Maziah yang bekerja di pejabat lawyer di Melaka Raya untuk diberi kepada semua stafnya yang berjumlah lebih kurang 40 orang....sebagai tanda penghargaan kerana beliau telah naik pangkat/jawatan......sebanyak 4 kotak telah diordernya....



petang tu jugak dapat sms daripada Kak Maziah yang mengatakan staf kat opisnya suka cupcakes tuh...dan ada yg kata sayang nak makan sbb cute sgt dan sedap.....terima kasih yer kak....kepada staf opis Kak Maziah, makan yer...jgn x makan....


Cuppies ni ditempah oleh U. Aizah (SK Malim)...rupa-rupanya cuppies ni untuk meraikan hari lahir anaknya yang sepatutnya disambut pada bulan Januari lepas...ni mesti busy memanjang...maklumlah guru..awal tahun kan sememangnya busy...cam laki aku gak....



1 comment:

Kak Maziah said...

thanks, isza. Insyaallah nanti order lagi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...