Tuesday, July 07, 2009

WEDDING CUPCAKES TOWER

Majlis persandingan pengantin ini (yg aku lupa namanya) telah selamat diadakan pada hari Ahad 28 Jun 2009 yang lepas. Sebenarnya yang membuat tempahan set cupcakes ni adalah Faezah (anak angkat keluarga pengantin). Terima kasih yer Faezah...Majlis ini diadakan di Dewan Ar-Rasyidin, Alor Gajah. Aku dimaklumkan dgn emak pengantin, dia ni la sorang anak lelaki dan anak sulung pulak tuh....keje kat uTem.



Pertama kali aku mendapat tempahan wedding cupcakes tower nie.....




Yang atas sekali nie adalah Kek coklat moist.........


Cupcakesnya ni adalah perasa coklat dan aku telah letakkan di atasnya dengan bunga daisy daripada gumpaste.



Saat-saat indah memotong kek..........


ha...suap jangan tak suap...........




Majlis ni juga turut diserikan dengan persembahan nyanyian dondang sayang (kalau tak salah aku la...)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...