Monday, June 01, 2009

CUPCAKES...CUPCAKES....

Jom tengok tempahan cupcakes yang aku buat..................

Azue (simpang 4, AG) membuat tempahan cupcakes yang bertemakan pasukan bolasepak kegemaran ehem..ehemnya iaitu Arsenal untuk besdaynya .........



Cupcakes ini pulak ditempah oleh kawan Azue di Merlimau untuk ehem...ehemnya jugak.....Beliau meminta tema ros merah & putih.....



Spiderman cupcakes ini adalah tempahan daripada Kak Maziah (Merlimau). Beliau menempah sebanyak 40 pcs untuk diberi kepada rakan sekelas anaknya sempena hari lahirnya. Anaknya lelakinya ini di dalam darjah satu....





Tempahan oleh Izzati. Beliau ni student KYM yang praktikal di tadika anak aku....cupcakes nie utk makan2 dengan kawan-kawanya sebelum masing-masing balik ke kg dan membawa haluan masing2.



Cupcakes bertemakan kek ni aku buat untuk besday anak ke 2 aku yang genap berusia 6 tahun....yang ni untuk diberikan kepada kawan2 di tadikanya..





Teachers Day cupcakes untuk makan-makan di tadika anak aku.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...