Sunday, June 14, 2009

GREEN & PINK WEDDING CAKES

Pada 7 Jun 2009 yang lepas aku telah mendapat tempahan untuk membuat kek kahwin 2 tingkat untuk pasangan pengantin kat bawah nie...sorry la lupa plakk namanya...Kek yang aku kena buat tu bertemakan warna pink dan hijau...emm..nie first time aku buat kek dgn 2 warna tema...sebenarnya utk kek kahwin ni, aku sukakan kek yang gabungan warnanya putih sebagai based dan warna tema.

Majlis perkahwinan ini diadakan di Dewan JAPERUN, Sungai Udang, Melaka berhampiran dgn Kem Terendak. First time aku setting wedding cakes ni kat dewan. Sebelum ni banyak buat kat rumah pengantin jer...Itu yg ada gabra ckt..sbb ramainye org yang memandang.....


Kek kahwin ni aku buat hijau sebagai based disamping warna pink utk bunga & bordernya...



Tingkat atas kek..........


Pandangan bawah kek.......ada 10 biji free cupcakes (M size) yg aku letak keliling kek.....


Rupa-rupanya pengantin lelaki adalah army....so ada la sesi khas nak potong kek...pengantin lelaki nak pakai baju One Dress disamping pengantin perempuan memakai baju gaun....

Saat memotong kek.......

Acara last dalam kek kahwin nie adalah suap-menyuap..........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...