Friday, November 14, 2008

TEMPAHAN KEK MINGGU-MINGGU LEPAS

Jomla layan tengok antara kek yang aku buat sepanjang 2 minggu lepas..........

Kek Hantaran Basketweave.......

Kek ni aku buat khusus untuk sepupu aku yang kahwin minggu lepas (Kg Padang Melekek)...Dalamnya adalah Chocolate Mocha sponge cake....

Petang Khamis aku mendapat sms daripada Zunaidah (KYM)...Dia tanya boleh tak tempah kek Coklat Moist..Besok pagi nak ni.......Emmm nasib baik malam ni tak banyak tempahan...jadi aku kata boleh la......Ni la hasilnya.......


Yang ni pulak kek Black Forest yang ditempah oleh Ustaz Salimi (Tmn Sri Bayu AG) sempena Hari Lahir anak lelakinya....Dia ni salah seorang pelanggan tetap aku..........


Mocha Sponge Cakes yang ditempah oleh Cikgu Hasri ( SK Malim ) untuk meraikan kejayaan kumpulannya yang mendapat keuntungan berlipat ganda hasil jualan air sempena Hari Kantin Sekolah....Kesinambungan dengan itu beliau telah menubuhkan sebuah Kelab yang tak rasmi di sekolahnya iaitu Kelab Air Bancuh 2008.......hiduppp Kelab Air Bancuh...



Kek ini ditempah oleh Achik untuk guru kelasnya (SK Taman Bukit Rambai)......


Kek Blueberry yang ditempah oleh Cikgu Fateha (Padang Temu) untuk anaknya.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...