Sunday, November 23, 2008

CARTOON CHARACTER CAKES.....

Aku masih lagi dalam proses menambah ilmu dalam bab lukis-melukis ni........Insyallah aku akan perbaiki lagi lukisan aku ni........Aku ni bukannya pandai melukis....x minat langsung wei........tapi bila aku menceburi bidang bakeri ni kena la pulak ada permintaan kek2 yang perlu di lukis, ha..ha..gelabah jugak aku dibuatnya.....mahu tak mahu aku kena pandai melukis walaupun lukisan tu aku tekap ajer....itu pun tak berapa menjadi.....

MINNIE MOUSE..........




HELLO KITTY.........





PRINCESS.......
Susah juga nak melukis gambar princess ni......ai...buruknya muka princess ni...Sorry to Shahban coz lukisan x menjadi......Tp aku akan improve dari semasa ke semasa.......

STRAWBERRY SHORTCAKES
Ni adalah kek terawal yang aku lukis.....nampak x kemas dan kosong kek tersebut.....

1 comment:

eva gr3en of me said...

salam kak, nak tnya, kalo cartoon cakes ni arga berapa?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...