Monday, November 03, 2008

TEMPAHAN MINGGU INI

Tensionnya aku......kenapa? sebab aku telah terdelete gambar2 kek yang aku buat dalam kamera aku....tensionnnya............Antaranya adalah gambar kek hantaran, kek kahwin dan agar2 yang aku buat untuk adik kepada officemate aku... Nasib baik aku dapat jugak gambar2 ni daripada kamera pengantin...(Tmn Bertam Malim)

Yang ni dapat daripada camera phone adik aku....Kek Kahwin bertemakan hijau...Dalamnya Coklat Moist Cake....

Ni pulak Kek hantaran bertemakan warna purple untuk diberi kepada pengantin perempuan...Dalamnya jugak Coklat Moist Cakes.

Agar-agar Cendol...........


Agar-agar Kristal...


Ha....banyak jugak tempahan daripada pengantin ni....Aku doakan semoga pasangan pengantin ini dirahmati Allah dan kekal hingga ke akhir hayat. Selamat Pengantin Baru kepada Haris dan Zalipah...

Ok....ni tempahan daripada ustaz Mansur (Tmn Cempaka) untuk anaknya...Katanya tak mau tulis apa-apa kat atas kek ni....Dalamnya adalah kek Span Mocha.



Kek2 Blueberry ini ditempah oleh Cikgu Sharifah (Tmn Muzaffar Height).........


Ni pulak ditempah oleh Cikgu Aisyah ( Sungai Putat ) dan Ustzh Maznah (Tmn Cheng Setia) ...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...